K provedení změny dodavatele stačí z Vaší strany pouze podepsaná smlouva o Sdružených službách dodávky elektřiny, kterou sjednáme na základě Žádosti o uzavření smlouvy dle předem dohodnutých podmínek – vše ostatní vyřídíme za Vás.
Zálohy je možné hradit:
Platbu faktur je možno provést bankovním příkazem nebo složenkou.
Žádost pošlete na e-mail elektrina@quantumas.cz nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Změny lze také provádět osobně v našich Zákaznických kancelářích. Do požadavku nám prosím uveďte informace k odběrnému místu, kde změnu požadujete (zákaznické číslo, variabilní symbol plateb, datum narození, EAN).
Potřebujete změnit zasílání faktur a daňových dokladů elektronicky? Žádost pošlete e-mailem na elekrina@quantumas.cz nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Změny lze také provádět osobně v našich Zákaznických kancelářích. Po provedení změny Vám budeme veškeré doklady posílat elektronickou formou.
Žádost pošlete e-mailem na elektrina@quantumas.cz nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Změny lze také provádět osobně v našich Zákaznických kancelářích.
Do požadavku nám prosím uveďte informace k odběrnému místu, kde změnu požadujete (zákaznické číslo, variabilní symbol plateb, datum narození, EAN) a popis změny, kterou si přejete provést.
Přeplatek odešleme k termínu splatnosti faktury. A bude odeslán formou, kterou máte uvedenu ve smlouvě nebo jsme se na ní společně dohodli.
Nedoplatek lze uhradit následujícímu způsoby:
Pokud jste zapomněli uhradit zálohu nebo fakturu včas, proveďte prosím úhradu co nejdříve. V případě, že od nás obdržíte upomínku, uhraďte tuto platbu pod variabilním symbolem uvedeným v upomínce.
V případě úmrtí původního zákazníka je třeba zajistit přepis smluv na energie na nového zákazníka. Velmi často se jedná o člena rodiny, který sdílel domácnost se zemřelým nebo o jiného blízkého příbuzného. Aby pro Vás byl tento krok co nejjednodušší, připravili jsme stručný návod, jak si s energiemi v této situaci poradit.
K přepisu budete potřebovat následující dokumenty:
Formuláře můžete případně vyplnit přímo na našich pobočkách, kde Vám s vyplněním rádi pomůžeme.
Žádost pošlete e-mailem na elektrina@quantumas.cz nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Jakmile zpracujeme doručené dokumenty, předáme novému zákazníkovi návrh smlouvy. Hned, jak bude smlouva oboustranně podepsaná, obdrží nový zákazník uvítací dopis a rozpis záloh.
Přeplatek či nedoplatek původního zákazníka bude vypořádán dle zadaných údajů na čestném prohlášení.
V případě, že požadujete vystavení mimořádné fakturace pro Vaše odběrné místo, pak nám prosím zašlete požadavek na e-mail elektrina@quantumas.cz nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Změny lze také provádět osobně v našich Zákaznických kancelářích. Do požadavku nám prosím uveďte informace k odběrnému místu:
O mimořádnou fakturu lze požádat vždy k poslednímu dni v měsíci, až do pátého dne následujícího měsíce a je zpoplatněna poplatkem distributora a obchodníka.
Nechcete-li Vaše odběrné místo nadále využívat, můžete ukončit smlouvu na odběr elektrické energie. Na základě ukončení smlouvy je poté prováděna i demontáž měřidla.
Ukončit smlouvu můžete prostřednictvím formuláře Žádost o ukončení smlouvy. Stav měřidla bude odečten distributorem na místě při jeho odebrání. Poté od nás obdržíte ukončovací fakturu. V případě, že je odběrné místo nepřístupné, uveďte do žádosti telefonní číslo, abychom s Vámi termín demontáže mohli dohodnout.
Žádost pošlete e-mailem na elektrina@quantumas.cz nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
S jakoukoliv záležitostí, kterou s námi potřebujete vyřešit, se obracejte na naši Zákaznickou linku:
Pokud došlo k úmrtí zákazníka, může za něj ukončit odběr dodávky osoba, která hodnověrně prokáže úmrtí zákazníka.
Ukončit smlouvu můžete prostřednictvím formuláře Žádost o ukončení smlouvy. K němu prosím doložte kopii úmrtního listu či jiného úředního dokumentu, ze kterého je patrné úmrtí i s datem.
K úspěšnému přepisu při stěhování je vždy zapotřebí dvou stran – Vaší a původního odběratele. K přepisu budete potřebovat:
Žádost pošlete e-mailem na elektrina@quantumas.cz nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Jakmile zpracujeme doručené dokumenty, předáme novému zákazníkovi návrh Smlouvy. Jakmile bude Smlouva oboustranně podepsaná, obdrží nový zákazník uvítací dopis a rozpis záloh, původní zákazník obdrží ukončovací fakturu.
Změnou příjmení nedochází ke změně zákazníka (přepisu stávající smlouvy) – stačí tedy zaslat doklady potřebné k identifikaci změny , např. oddací list u žen při provdání, u ostatních doklad o změně jména/ kopii matričního dokladu o změně příjmení (jiná změna jména).
Požadavek nám zašlete na e-mail elektrina@quantumas.cz, nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Změny lze také provádět osobně v našich Zákaznických centrech. Do požadavku nám prosím uveďte informace k odběrnému místu, kde změnu požadujete (zákaznické číslo, variabilní symbol plateb, datum narození, EAN).
Pokud chcete změnit zasílání přeplatku na účet, stačí nahlásit číslo Vašeho účtu a to zasláním požadavku na e-mail elektrina@quantumas.cz, nebo korespondenčně na adresu QUANTUM, a.s., Brněnská 122/212, 682 01 Vyškov.
Změny lze také provádět osobně na našich Zákaznických kancelářích. Do požadavku nám prosím uveďte informace k odběrnému místu, kde změnu požadujete (zákaznické číslo, variabilní symbol plateb, datum narození, EAN).
Máte dotaz nebo chcete pomoci s výběrem?
Volejte nebo nám napište – do 24 hodin se vám ozveme.