Vážení zákazníci,
snažíme se o co nejrychlejší a nejefektivnější komunikaci a řešení Vašich požadavků. Proto podporujeme elektronickou formu předávání dokumentů.
Pokud využíváte email, ale stále Vám doručujeme faktury poštou, je velmi jednoduché zaslat z Vaší emailové adresy informaci, že nahlašujete Váš email pro zasílání korespondence . Naším cílem je snížit počet zasílaných dokumentů poštou z důvodu delší dodací lhůty a také zvýšených nákladů na tisk. Proto od 1.6.2022 zpoplatňujeme fakturaci zasílanou poštou částkou 50 Kč.
Emailovou adresu u Vašeho zákaznického účtu využijete take pro přihlášení do QUANTUM portálu, který od 1. 6. 2022 spouštíme zároveň s novým webem.
Další údaj, který o zákaznících evidujeme je telefonní kontakt, u spousty zákazníků není tento údaj již aktuální. Zákazník může očekávat hovor z našeho zákaznického oddělení například při nesrovnalosti v platbách záloh, v případě nedoručení fakturace, pokud je třeba upřesnit některé smluvní údaje, reklamaci, výměnu měřidla, apod. Prosíme Vás tedy o nahlášení Vašeho aktuálního telefonického kontaktu.
Děkujeme Vám za nahlášení Vašich aktuálních údajů.
Aktualita ke stažení zde:
Máte dotaz nebo chcete pomoci s výběrem?
Volejte nebo nám napište – do 24 hodin se vám ozveme.